johannanataliegrimbeck

Sov dags

Publicerad 2012-02-26 00:07:56 i Allmänt,

Mysig lördag,check.
Fantastiskt god mat,varför är inte min far kock istället för inredare?!

Nu på kvällskvisten har jag inte bara badat och legat i soffan,utan jag har även kört mina kära klass kompisar till krogen. Var sugen på att gå ut jag med men sparar mig till nästa lördag.
Om exakt en vecka står vi i Globen och dansar loss!! Galet.

Imorgon ska jag städa mitt rum. Rensa garderoben osv innan vi åker med supporter bussen till Kungälv!

Ligger i min säng nu. Saknar redan min prins bredvid mig. Har gått 1 natt.. och vet inte ens när vi får sova vid varandra igen,hur ska jag klara de är frågan.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela