johannanataliegrimbeck

Skit också

Publicerad 2012-02-26 21:53:29 i Allmänt,

Vi ledde. Vi spelade bra. Humöret var på topp men helt plötsligt tappade vi från 6-5 till 6-6..och när det var 30 sek kvar gjorde de 7-6. Och det var resultatet som blev ikväll.
Surt som sjutton.
Värdelösa domare, äckligt golv och föräldrar som inte kan hålla mun.
Hur pinsamt är inte det att ha en pappa som skäller ut en i det motsatta laget?
Hade det varit min pappa,hade jag skämts ihjäl och skickat ut honom med huvudet före. Pinsamt är de!!
Jaja, vi kör över dem på hemmaplan istället.

Åker bussen hem nu, är i Göteborg ungefär.
Har sträckt ryggen också, i de sista 5 minuterna. Sjutton med.
Har svin ont, fått massage på golvet av Sara nu, jäklar vad ont de gjorde!

Hoppas de är bättre imorgon och att jag kan röra mig mer än vad jag kan nu.
Tur att jag ska på massage hos Britt-Marie imorgon, bra tajming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela