johannanataliegrimbeck

Packa packa packa

Publicerad 2012-02-29 23:27:43 i Allmänt,

Mysig kväll tillsammans med syster,Niklas,Mia,Ingemar,mamma och pappa på Invito.
Maten var "asagubbagott" som jag säger på jobbet och min chef skrattar lika mycket varje gång. " jag ska sprida det vidare" säger han också, haha!

Har börjat packa. Men långt ifrån klar. Därför har jag satt klockan på betydligt tidigare än vad jag skulle gått upp i vanliga fall.

Imorgon blir det först skola. Sedan ska jag somna bredvid Johanna i Kungsbacka, för att sedan åka till Göteborg kl 10 på fredag morgon.

Tvivlar inte på att helgen kommer bli annat än grym.
Stockholm,mys,avicii och mycket mer med mina tjejer, kan inte bli annat än bra?

Ska läsa lite innan jag somnar.
Läser om självkänsla, de är bra för mig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela