johannanataliegrimbeck

Mys lördag

Publicerad 2012-02-25 18:37:19 i Allmänt,

Vann matchen, 10-1 blev resultatet.
Det kunde dock stått 30-1 men vi hade inte riktigt turen med oss. Men 3 poäng fick vi och två mål fick lilla jag gjort!

Nu har jag precis tagit på mig mys kläderna. Anna,Bosse och Lovisa ska hit ikväll. Vi ska äta hemmagjorda wallenbergare,potatismos och efterrätt hemmagjord bryleepudding. Hur gott?
Bada trä kar ska vi också göra, så vi bestämde oss för att alla ska ha mys kläder,inget smink osv. För annars brukar vi alltid vara lite små fin innan badet, efter badet åker alltid mys dressen på, men idag kör vi mys från början! Det gillar jag.

Har krupit ner i soffan mes syster, kollar step up 2. En av mina favorit filmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela