johannanataliegrimbeck

Mys dag

Publicerad 2012-02-15 12:46:13 i Allmänt,

Slapp.dag.nu!

Körde in Lisa och Elin till skolan idag,snäll tjej.

När jag kom till kurorten så berättade läraren där att vi skulle skippa massagen och gå direkt upp med en gång.
Jag och My tog då på oss kläder för att gå till gymmet, men när vi kom dit de så litet + mycket folk så vi klädde om till bikinis istället.
Bubbelbad,ångbastu,vanlig bastu,plaska i poolen och bara ta de lugnt. De är vad min dag har bestått utav.
Vi skulle egentligen gått på vatten gympa,men vi orkade inte vänta,så åkte hem istället!

Nu äter jag mat. Gjorde en "hajtomajto" som pappa hade kallat de.
Tog lite grejer och fixade ihop något lätt.

Ska fortsätta plugga innan jag ska hämta hem mamma och Jossan i Falkenberg!

Idag flyttar Totte hemifrån också, så de är lite bök med de. Flytt last hit och dit!

Just nu. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela