johannanataliegrimbeck

Mannagryn

Publicerad 2012-02-27 18:26:48 i Allmänt,

älskar massage. är sådär mysigt trött och slut i kroppen nu.
kändes att man har haft/har mycket att tänka på. allt lägger sig på axlarna tills ja, säger som hon sa, tills den sista droppen gör så allt svämmar över.
troligtvis det som hände igår.

hade ett långt samtal med henne efteråt. när man sitter sådär oljig,värmeljusen tända,lugn musik och ihop snurrad i filten så är det inte mycket som slår den känslan.

nu ska jag krypa ner i soffan, lovade Britt-Marie de. med min mannagrynsgröt, tigerbalsam med värme kudden på ryggen samt mina käraste ragg"sockar" som svärmor stickat och naturligtvis mitt täcke så kan nog inte kvällen gå fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela