johannanataliegrimbeck

Lycklig

Publicerad 2012-02-21 11:40:29 i Allmänt,

Säger bara ett ord FY för igår!
Man såg i princip ingenting,körde 50/60 på motorvägen. Köer och lastbilar som var galna och körde om i värsta farten och då såg man verkligen ingenting.. Obehagligt som sjutton.

Men jag kom fram tillslut. Skakade dock som ett asplöv,haha!

Tog ett tag innan Tobias fick sin väska,så jag och Fredde stod där och väntade!

Tobbe fick köra till Jönköping. Kassa vägar så vi var hemma 3 inatt.!
Jag och Tobbe somnade med en gång.
Åh vad jag längtat att få krypa ner vid honom! Varför kan man inte ha de så varje dag??!

Nu cyklar Tobias och jag är ute och går. Har ingen aning vart jag går,jag bara går så får jag väl vända sen!

Ha en bra måndag,det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela