johannanataliegrimbeck

Längtan

Publicerad 2012-02-05 01:37:13 i Allmänt,

Kom precis hem, hämtat upp tjejerna hos Andree och kört dem till sig.

Haft en riktigt bra dag och kväll.
Började med go frukost innan vi bestämde oss för att de skulle bli Halmstad.

Hittade en del kläder, men även en sååå fin balklänning. Men åh vet inte ändå. Jag ändrar mig så. Från vit och enkel, till färg och mkt, till svart.. Osv osv.. Vi får se vart de slutar..

När vi kom hem fortsatte vi att kolla balklänningar på nätet ( desperata )!
Innan vi åt god mat med härligt sällskap utav trollen,Sandra och Jennifer.

De badade men jag hade inte suget så har varit duktig och uppdaterat min telefon,var la på tidn men ah.. Äntligen klart!

Nu ska jag sova.
Imorgon är det gekås,plugg och match på listan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela