johannanataliegrimbeck

I want you by my side

Publicerad 2012-02-14 22:04:30 i Allmänt,

Mysigt att umgås med Isabelle. Det blir inte särskilt ofta som vi träffas.
Om man jämför med förr,varje dag och nu - aldrig.
Glad att jag har dig kvar ialf!

Hittade även något fint. Fast inte till mig själv. Hoppas de blir bra. Själv blev jag nästan lite kär i de jag köpte, mer kan jag inte säga.

Kom hem, fick god mat.
Fick besök av faster,kusin och Jonny.
Fikade lite, pratade.
Gick upp och skulle plugga sjukvård, får lill kusinen med mig. Tar inte lång tid innan hon frågar " får man sova i din soffa?" innan jag nästan hunnit svara ja så hade hon slocknat bredvid mig. Sötan!

Har spenderat den sista timmen med syster. Skratt och åter skratt. Herregud! Vi är inte kloka, de är ju en sak som är säker. Käraste du!

Tänkte kika igenom lite sjukvård innan jag ska krypa ner i min kalla säng.
Vill ha sällskap. Vill ha Tobias vid mig!

Imorgon blir de en go dag!
Först massage, Adam ska bli min kompanjon. Sedan gym och dagen avslutas i badet på Varbergs kurort.
Hur underbart låter inte de?

Godnatt <3

Snuttis!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/985783/images/2012/pic_189459227.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela