johannanataliegrimbeck

Helt slut

Publicerad 2012-02-09 23:10:32 i Allmänt,

Kom precis hem.
Ligger nu i Jossans säng. Hon är inte hemma och min säng.. fick jag fixa i ordning efter jag fått näsblod i hela sängen.
Jobbigt att de ska bli sådär..

Hur som helst, jag är så sjukt trött.
I ögonen, kroppen.
Tror inte jag kommer orka resa mig imorgon.
Men har inget val antar jag, och så taggar vi lite fys kl 08.00! Hur ska de gå?

Körde 5 varv på skidorna idag, runt 1.3 mil. Mina armar..ljumskar.. Hurjeda mig!
Och Tim lurade ut mig på ytterligare ett när jag var som tröttast.
Men de som var roligast var att jag ÄNTLIGEN fick slå min bror, äntligen får jag vinna över honom på något!
De är speciellt ;)

Duschade hemma, körde sedan mot Tim. Där åt vi Thaimat och kollade på film. Mysigt!

Nu somnar jag snart..
Skola och jobb som gäller imorgon.

Godnatt!

( sitta i ett flyg till Spanien hade inte suttit fel,tror jag drömmer mig bort lite )

Kommentarer

Postat av: Hjaaaalmar

Publicerad 2012-02-09 23:37:30

Det är superkul att du bloggar så mycket nu!! :D fortsätt med det !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela