johannanataliegrimbeck

HELT SLUT

Publicerad 2012-02-20 00:33:26 i Allmänt,

Åh vad jag längtat till att krypa ner i sängen, är SÅ trött!

Jobbet gick kanon. Åkte sedan hem, tog det lugnt innan jag gick mot samlingen.
Så kul match, vi hade boll nästan hela tiden, bra passningsspel, de andra laget vart så griniga på oss och dem själva vilket blev fördel till oss och roligare att spela.
Matchen slutade 9-1 till oss, och jag fick en boll att hamna i målet, gott!

Åkte hem, duschade och åkte mot Lisa.
Där har jag varit tills nu.
Pratat om precis allt, gammalt som nytt.
Min fina vän!

Men nu ska jag somna gott på kudden.
Imorgon blir det en lång dag och natt..

Sista natten jag sover ensam. LYCKA!

Här somnar jag just precis... Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela