johannanataliegrimbeck

Fredag

Publicerad 2012-02-10 15:16:45 i Allmänt,

Lugn dag i skolan,skönt.

Pratade med Maria om praktiken,hon hade lite nya idéer men jag vet inte.
Kanske bara ska bita mig i läppen och inte se avdelningen till något jobbigt,utan till att jag kanske växer att vara där istället.

Gick med mamma lite på stan efter skolan, hittade ett par varma skor som jag var tvungen att köpa för att jag inte ska frysa ihjäl i torpis..

Nu sitter jag vid köksbordet med mor min. Jossan har nämligen köpt en gitarr som vi ska lära oss spela på och sjunga till.
Och nu ger mamma det ett försök..
" en ball groda dansar aldrig ensam" nej men, d,g, e... tusan me!
Säger inget mer ;) söt är hon ialf!

Nu har jag bråttom till jobbet..måste skynda mig!

Hoppas ni får en härlig fredagskväll :)

Ps. Mammas morotskaka är gudomlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela