johannanataliegrimbeck

27 Februari

Publicerad 2012-02-27 14:58:41 i Allmänt,

Lovet är slut, dvs tillbaka till verkligheten igen.

Kunde inte vara med på idrotten, pga ryggen. Suck.

Fick ta Adams bil hit till Tvååker, han ska till Landvetter och hämta alla ifrån El Savador. Passade mig väldigt bra, gillar inte bussen + att jag kom direkt hem och slapp gå i snö stormen. Vad hände med våren? Igår gick jag bara med en tunn tröja, idag får vantarna och mössan åka på igen. Ogilla!

Nu ska jag till banken, ta ut lite pengar för att sedan åka till Britt-Marie för massage.
SKA BLI SÅ SKÖNT!!!
Troligvis kommer jag somna lite sådär ibland som jag brukar göra när jag är hos henne, då är det rätt gött ifall man somnar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela