johannanataliegrimbeck

2 Februari

Publicerad 2012-02-02 20:07:21 i Allmänt,

Idag fick vi kolla på schemat som vi ska ha uppe i Torpis.
Det såg bra ut, är mest orolig för att sova i tält, mitt ute i skogen i -30.. men antar att de ska gå bra.
Att ha all undervisning på Engelska pga att de från Elsavador ska med kan också bli spännande..

Hade en rast innan idrotten innan, så jag, My, Linnea och Adam åkte ner till havet lite. Åh vad jag vill ha sommar!!! och åh vad jag älskar Varberg.

När jag kom hem så gick jag ut en lång PW med min kära Blixten. Var nämligen tvungen att testa våran stegräknare som vi nu har fått ifrån jobbet.
Vi är nämligen med i tappa.se och ska ta oss ifrån Stockholm - Sälen på 47 dagar.
Jag är lagledare till mitt lag, och fy tusan vad vi ska promenera, för här ska de vinnas!
Men de är inte förrän imorgon allvaret börjar!

Nu ska jag göra lite varm choklad och krypa ner i soffan med mamma o pappa.

Imorgon är det fredag, ska bara till kyrkan och prata med en präst..sedan slutar jag och helgen kan börja!
Vi får fin besök utav trollen från Norrköping, längesen vi sågs och det ska bli så kul att träffa er igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela