johannanataliegrimbeck

16 Februari

Publicerad 2012-02-16 17:41:39 i Allmänt,

Gick upp tidigt.
Adam kom hämtade mig och sedan åkte vi mot skolan.

Bussen gick 8.30 ifrån skolan!
Vi började med ett studiebesök på Landvetter. Kollade bagageutrymmen,vip lobbyn,brandstationen mm.
Massa saker som man inte ser eller tänker på när man är där och ska utomlands.
Lite bakom kulisserna typ!

Men det var ju skapligt keligt att gå igenom säkerhetskontrollen, stå i gaterna men inte åka iväg någonstans..
Men jag brukar dock bli van på att vara på Landvetter men inte åka någonstans.

Ska dit redan på måndag natt igen,vilket jag ser mer fram emot. Prinsen ska ju äntligen hem!

Sedan åkte vi till polishuset i Gbg.
Det var intressant och jag blir mer och mer sugen på polisyrket.

Buss hem, somnade på Linneas axel, vaknade lagom när vi var i Varberg igen!

Ikväll ska jag sova borta. Vill inte bli sjuk nu när har så mkt framför mig.
Inte läge, därför flyr jag lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela