johannanataliegrimbeck

Julafton

Publicerad 2012-12-24 00:21:56 i

Nu är klockan över tolv, vilket betyder att det är julafton.
När man var mindre så låg man och var nervös och kunde inte sova pga att tomten skulle komma, nu har man andra bekymmer över att inte kunna somna.

Jag som trodde det skulle vara lugnt på jobbet ikväll. Men så fel man kan ha!!
Och om 6 timmar ska jag upp för att åka tillbaka.

Ska iaf bli mysigt med lite julbord med personalen, ifall vi nu får sitta vill säga..

Längesen jag hade såhär ont i magen. Finns det något värre? Kramper på kramper. Jag tror jag blir tokig!!

Vilken härlig start på julafton kände jag efter att jag själv läst igenom.
#bitter?

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela