johannanataliegrimbeck

6 December

Publicerad 2012-12-06 23:24:00 i

Herregud vad vi ätit!!!!!!!!

Dagen började med lite sovmorgon för min del, det har varit en väldigt lugn dag,eller morgon. Tills jag skulle åka till sjukis.

Hade utbildning från 13-17. Intressant!
Sedan var det dags för zumba, jag säger bara shake da thing!! Som vi skratta! Hoppas innerligt att de som filma låter videorna stanna på telefonen och inte komma ut någon annan stans, hurjeda mig!
Men kul hade vi.

Vi gjorde oss i ordning och åkte sedan mot invito där det var dags för italienskt julbuffé. SHIT med mat!
När förrätten kom trodde vi det var liksom huvudrätten, men oj vad fel.

Nu behöver man inte äta på en vecka!

Haft en riktigt bra dag/kväll med mina fina arbetskamrater, ni är verkligen underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela