johannanataliegrimbeck

5 December

Publicerad 2012-12-05 16:25:34 i

Det gick bra hos farbror doktorn.
Det kändes ju, fast inte så illa som jag trodde det skulle göra!

Fick en tuss med olja på som jag skulle ha i min näsa i 4 timmar,verkligen jätte kul att gå runt med den på stan.
Och jag skojar verkligen inte om jag nysit runt 100 prosit idag. Och det var typ 9 prosit på raken,jag va rätt less på tussen efter 10 min.
Men fyra timmar har gott och nu är jag hemma!

Fick med mig en del kläder hem ifrån Halmstad med,kanon bra!

Nu ska nog jag och min bror åka och köpa pulka, för att sedan åka till skogen och åka bakom 4-hjulingen!
Vinterns höjdpunkt!!

Bästa mamma på espresso där vi tog fika paus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela