johannanataliegrimbeck

23 December

Publicerad 2012-12-23 11:28:00 i

Att börja bli sjuk dag innan julafton och tre dagar innan jag åker iväg känns inte speciellt lägligt.
Fast varför skulle de inte hända mig liksom?

Får helt enkelt proppa i mig en massa vitaminer och diverse saker så att det inte blir värre iaf.

Just nu håller jag på att packa lite. Packa är inte riktigt min grej, de är faktiskt ganska svårt.
Fast som tur var har ju både mamma o jossan också en väska med 20 kg, så jag menar.. vi får ju inte med oss ont om kläder iaf!
Shit, vi åker verkligen snart. Fast har inte riktigt fattat de än, att de är så snart, men antar att jag gör de när vi är på väg till Kastrup!!

Nu ska vi snart till Älvsered till Evas grav. Andra julen utan henne och det känns så tungt och jobbigt..

Efter vi varit där kör Mimmi mig till jobbet. Jobbar till 22. Och imorgon börjar jag 07 på själva julafton, känns sådär.
Har varit en massa olika alternativ vad jag skulle göra på just julafton. Men saker kan förändras. Vilket jag försöker inse! Men det blir nog bra med jobb tillslut ändå, umgås ju med min familj på kvällen.

Ha en fin kväll kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela