johannanataliegrimbeck

-

Publicerad 2012-12-11 23:08:28 i

Hektiskt kväll på jobbet, inte ett dugg kul faktiskt.

Skulle sluta 10 men fick sluta lite senare för fick åka en sväng till röntgen först.
Tyckte att det var konstigt att inte mamma ringt och frågat var jag tog vägen någonstans..eftersom hon borde väntat en stund.

Men nej. Det sluta med att jag fick ringa dem. Och efter några samtal så kom jag fram och fick till svara " oj, skulle vi hämtat dig? Vi somnade visst"
- men grattis, jag var ju inte redan bitter sedan kl 2, så de va ju lugnt..
Så äre.

Men nu kom jag precis hem, och slängde mig direkt i sängen.
Hoppas jag och min huvudvärk kan sova något inatt!

Härligt med väntan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela