johannanataliegrimbeck

5 Augusti

Publicerad 2012-08-05 23:16:51 i

Sov som en kratta inatt, fick väl ihop drygt två timmar sömn kanske, om ens de? Var sådär pigg när jag låg och vände mig fram till tillbaks och kollade på klockan och de stod 05.45, kul, 1 minut kvar till alarmet sätter igång. Åkte till jobbet trött som bara den. Men det löste sig, jag klarade av dagen ändå! Somnade när jag kom hem. Har sedan bara legat i soffan och kollat på tv, och så har mamma hunnit slinga håret på mig också! Nu ligger jag i sängen och läser min bok. Men tänkte släcka ner nu! Imorgon jobbar jag kväll, och innan dess har jag lite ärenden att fixa. Känner på mig att jag kommer sova mer denna natten, hoppas känslan stämmer. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela