johannanataliegrimbeck

4 Augusti

Publicerad 2012-08-04 19:04:30 i

Det var riktigt mysig nere på stranden igår. Så kul att träffa alla igen.. var ju nästan studenten senast! Björnstammen va crazy. Vi stod längst fram och alla var galna. Trängdes,knuffades och man slängdes från höger till vänster, framåt och bakåt. Tog inte lång tid innan vi fick panik och gick längre bort för att se dem bakifrån istället för framifrån. Hurjeda mig! Vi åkte sedan till Oscars. Var inget att hänga i granen när vi kom dit, men det blir vad man gör det till och vi lyckades med att få en bra kväll tillslut. Johanna somnade i soffan hos Totte och jag somnade bredvid honom. Mamma hämtade mig runt halv 10, åkte hem och gjorde mig i ordning för att sedan åka till Sanna! Bröllopet var hur fint som helst och sången gick bra, nervös som sjutton var jag men de gick ju. Skulle grillat med tjejerna ikväll men känner mig inte pigg, stannar hemma i soffan. Jobb 07 imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela