johannanataliegrimbeck

30nde Augusti

Publicerad 2012-08-30 15:04:10 i

Blev ingen Johanna mys dag idag. Tjejen blev sjuk och min dag förstördes. Tss!

Jätte tråkigt väder idag. Grått,regnigt och keligt. Och när de är sånt väder blir jag så fruktansvärt trött.
Så jag hade lätt kunnat sova bort hela den här dagen.

Men efter jag legat i min säng och i princip kollat upp i taket i två timmar fick jag lite spel på mig själv. Kände att såhär kan jag inte ha de.

Tog på mig träningskläder och gick ut med blixten.
Vi kom precis tillbaka från vår runda på 1,5 timma.

Nu ska göra lite " roliga " saker så som ta tag i tvätt, disk och städning.

Inte sysslolös på sin lediga dag inte!

Värdens bästa Blixten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela