johannanataliegrimbeck

3 Augusti

Publicerad 2012-08-03 17:37:28 i

Åkte med Jossan och Niklas till gekås. Hittade små fynd och sedan hade jag fått för mig att följa med Niklas på cykeln hem, vilket jag gjorde. Trodde jag skulle dö, men nä. Jag klarade det riktigt bra och de gick betydligt mycket bättre än vad jag tänkt mig. Tog bara en timma hem, mamma trodde de skulle ta 2,5 för mig, snäll mamma.. Haha! Nä men de va riktigt kul. Duschade och stack sedan till Sanna för att sjunga lite, imorgon är de dags! Nu är Mikkis här, vi har precis gjort oss i ordning! Nu blir det grillning vid stranden med massa folk, sedan björnstammen på Majas och efter de utgång på Oscars. Känner på mig att det kommer bli en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela