johannanataliegrimbeck

21 augusti

Publicerad 2012-08-21 23:56:58 i

Haft en helt underbar dag med min andra halva idag.
Bilresan dit var crazy, vi är inte riktiga någonstans när de gäller att sitta i en bil med musik i.
Vi är heller inte så bra på att läsa skyltar, vilket resulterar i att man får köra en extra bit på motorvägen för att sedan kunna vända på en avfart och köra tillbaka.
Men något vi är riktigt bra på är att vara vi, tillsammans. De är vi bäst på!

En annan sak vi är bra på är att äta och fika, ajjemen!

Fick med mig en tröja, ett par skor och jeans. Inte fel!

Kvällen har bestått av en promenad och en film i min säng, mysigt avslut på vår dag.
Ren lycka!

Nu har jag sådan fruktansvärd huvudvärk så hela huvudet dunkar,mindre skönt.
Men ska försöka sova, 5 och en halv timma tills jag ska åka till jobbet så.. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela