johannanataliegrimbeck

20 Augusti

Publicerad 2012-08-21 00:52:19 i

Träningen gick bra. Mycket löpning idag.

Jobbet har också gått bra. Fick även beskedet att jag fick tjänsten på 80 % som fortsätter till Januari.
Det känns hur bra som helst samtidigt som de känns jobbigt.
Men jag är glad och det kommer bli bra.

Efter träningen duschade jag och åkte sedan till Emelie där jag har spenderar hela kvällen.
Vi har suttit ute på altanen, med tända ljus, filtar, kaffe och en fruktansvärd god daimkladdkaka som vi hade bakat.
Där ute har vi suttit i timmar och pratat om allt.
Vi pratar verkligen om precis allt och det är så jäkla skönt.
Mycket skratt blir det när vi tänker efter vad vi snackar om egentligen.
Hurjeda mig!
Men samtalet behövdes verkligen!
Tack värdens bästa drog för ikväll!

Nu ska jag sova.
LEDIG IMORGON!!
Men ingen sovmorgon inte..
Jag och Elin ska på roadtrip, till Helsingborg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela