johannanataliegrimbeck

15 augusti

Publicerad 2012-08-15 23:32:13 i

Konditions testet gick bra igår. Ska bli kul och se om de ändras sig något till nästa omgång..

Upp 06.00 idag igen, ännu en dag på jobbet väntade.
Mycket att göra idag, full rulle hela tidn så de var så skönt när klockan slog 16.00!

Har hunnit träffa min andra halva idag också, hon kom hem från sin galna resa igår. Skönt att ha henne på andra sidan skogen igen.

Haft en mysig hemma kväll med hela familjen. Totte kom på besök.
God mat och tv tittande, mer behövs inte en onsdags kväll!

Imorgon är jag ledig, så att sätta något alarm skiter jag fullständigt i, hur skönt?!
Men blixten blir väl antagligen min väckarklocka.. Återstår att se!

Nu ska de sovas.
Nattii!

4 bilder från dagarna i jönet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela