johannanataliegrimbeck

13 Augusti

Publicerad 2012-08-13 22:49:00 i

Somnade som en stock ihåg, så de gick okej att gå upp ändå.
Dock känner jag på mig redan nu att jag inte kommer sova så mycket inatt..

Efter jobbet så åkte jag hem.
Dammade och dammsugade bilen, duktigt!
Efter det blev det innebandy möte.
Tror de kommer bli en bra säsong, de känns så nu iaf!

Direkt ifrån det mötet var det dags att åka till Gunnarsson för " Afrika mötet"!
Vi har fixat och planerat en massa, vad vi egentligen vill göra och se, hur ska vi lägga upp dagarna osv!
Kommer bli så sjukt häftigt och jag längtar så till den 26e December!

Nu ligger jag i min säng. Hade varit bra om jag somnade för en timme sen, men nä.
Victoria ville byta tid med mig imorgon, så ist för kvälls pass blev det morgon.
Men de är okej, för då kan jag vara med på konditions testet som vi ska imorgon på träningen!

Bjuder på en bild från mig och Lill kusinen Erik, viken stjärna alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela