johannanataliegrimbeck

We can

Publicerad 2012-04-13 09:55:09 i Allmänt,

Hade ställt klockan på 09.30, men vaknade redan 08.00 av olika anledningar,men kände att de va viktigare saker än att sova.
Sömnen får jag ta igen inatt ist, för jag är fortfarande trött.

Har massa saker att fixa i ordning idag.
Ska börja med att damma,dammsuga,torka golvet huset.
Måste tvätta min cykel, som jag sedan ska lämna in på lite lagning, för nu ska den säljas.
Känns konstigt. Lite jobbigt men känns som min prins kan rastas bättre hos någon annan .

Ska hinna sola och gå promenad också, allt på 3 timmar.
Bäst att sätta igång..
Music on ( annars går de aldrig )

Bild från i lördags, jag och goingen Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela