johannanataliegrimbeck

Vi kämpar tillsammans

Publicerad 2012-04-20 22:39:52 i Allmänt,

Tim och Madde somnade fort igår, jag kollade på en film medan de låg och snarkade i otakt, men helt plötsligt stängdes tvn av och då kände jag att de även var dags för mig att krypa ner.

Hade svårt att somna, men när jag väl gjorde de sov jag så gott i deras stora säng. Vi tre låg i en, så ja den är rätt stor.
Jag vill med ha en stor säng!!

Gick upp, åkte till sjukhuset. Även idag var de en bra dag.
Åt fredags frukost med personalen, färska frallor osv.
Och vid lunch gick jag och Adam ner till restaurangen och åt mat. Mums!

Slutade vid tre, åkte till Lisa och tjötade en massa.
Sedan hem, klä om och mot Emelie.
Vi hade bestämt att vi skulle till Galtabäck och kolla när tjejerna spelade match, sagt och gjort.
Frös halvt ihjäl på matchen men så blir de ju när man först är varm för vi hade gått och sen sitter man ju helt still ett bra tag.

Har sådan fruktansvärd huvudvärk så nu ligger jag i sängen. Jag är jätte trött också så förhoppningsvis somnar jag fort och när jag vaknar är den förbaskade värken borta!

Imorgon jobb 8-16.30 här i Tvååker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela