johannanataliegrimbeck

Trivs som fisken i vattnet

Publicerad 2012-04-02 23:39:33 i Allmänt,

Fick sluta tidigare ikväll.
Min handledare sa att det hade varit tillräckligt mycket idag, så jag kunde få åka hem och smälta allt. Vilket jag tror hon hade rätt i - för det var mycket att få in i mitt lilla huvud!

Jag trivs redan, så de känns riktigt bra.
Tror att jag kommer lära mig hur mycket som helst, känns redan så efter första dagen.
En tung men intressant avdelning.
Der här kommer blir bra.

Nu ligger jag i min säng. Redo för att sova. Är jätte trött!

Börjar samma tid imorgon 14.00-21.30.
Imorgon går jag troligtvis fullt tid.

Ska försöka springa en runda innan Adam hämtar upp mig 13.30!

Sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela