johannanataliegrimbeck

Påskafton

Publicerad 2012-04-07 10:04:55 i Allmänt,

Igår kväll lagade vi alla tjejer mat innan vi gick till Jonas.
Han fyllde 24 så vi var där och hade trevligt med massa folk.

Jag och Elin cyklade sedan hem, sjukt kallt var de.
Kröp ner i sängen och värmde oss,och efter en stund somnade vi.

Imorse gick vi upp vid halv nio.
Vi målade ägg och åt sedan upp dem.
Fina ägg blev de iaf!

Nu är jag hemma. Alla åkte till skogen precis, men jag börjar jobba tolv, så får stanna hemma. Hade velat följa med dit idag. Hela familjen. I pappas skog. Hjälpas åt osv. De är härligt när vi är där ihop!

Men istället ligger jag i soffan. Ska snart gå ut och gå innan jobbet tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela