johannanataliegrimbeck

Ni gör mig hel

Publicerad 2012-04-22 01:42:45 i Allmänt,

Haft en bra dag idag.
De gick bra på jobbet, lagom mycket med folk så man hängde med hela tidn, blir lätt att man blir så stressad så man glömmer vissa saker.. Men idag var man med hela tiden, haha!

Kom hem, sprang en runda med syster. Kändes hur bra som helst, skön känsla!

Fick stressat in mig i duschen, gjorde mig snabbt i ordning för att sedan hoppa in i bilen med tjejerna mot stan.
Vi åt mat och hade lite olika planer efter de,men vi bojkotta planerna och åkte hem till mig istället.
Köpte med oss glass, maränger,marabou, grädde och gjorde det till en sjukt god men lätt efterrätt.

Har suttit vid köksbordet och snackat hur mycket som helst, men nu har jag och Emla krupit ner i min säng. Mysigt!

Imorgon jobbar jag natt, så vill inte sömn än, utan va uppe längre så jag kan sova på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela