johannanataliegrimbeck

Meant for each other

Publicerad 2012-04-15 23:43:00 i Allmänt,

En trött Johanna ligger nu i sängen.

Försov mig imorse,inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Min planering sprack lite..
Men jag hann springa i höråsen en stund innan jobbet.
Jobb 12-21.30,hej och hå!
Relativt lugnt idag,så de va skönt.

Mimmi och morfar var hemma nu när jag kom hem.
De har ju varit borta i 2 hela månader,bästa ni.
Skönt att ni äntligen är hemma!

Imorgon är jag ledig,ska göra lite olika saker, vissa roligare än andra.
Men jag har en rolig sak att se fram emot, eller mer spännande,men jag vet inte om de blir något bra förrän saken kommit till brevlådan.
Troligtvis beställs den imorgon eller nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela