johannanataliegrimbeck

Man klarar mer än man tror

Publicerad 2012-04-18 22:46:29 i Allmänt,

Fick fixat skor, tshirt,sport bh och ett par löpar tights. Inte dåligt!

Efter jag varit där och trixat en massa så åkte jag hem till Totte, köpte hem fika till oss två plus Karin och Oscar.
De hade med Charlie och Blixten var hos Totte så de va inte speciellt lugnt i lägenheten, herregud som de höll på!
På,bakom,under,hängandes på varandra hela tidn..
Lite små kära så,fast båda är ju killar men de fattar inte dom.. koas!

Nu är jag jätte trött. Praktiken gick bra idag med, fick göra något som jag inte trodde jag skulle fixa,men de gjorde jag!

Imorgon har jag dag passet.
Men innan jag ska åka 06.30 ska jag göra något galet..

Godnatt!

Två bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela