johannanataliegrimbeck

Ledigt - jobb

Publicerad 2012-04-05 13:39:09 i Allmänt,

Det blåste mycket när jag gick, glömde vantar så hade ingen känsel när jag kom hem.

Under tiden när jag gick munkis, smsade chefen och frågade om jag kunde jobba 16.00, vilket jag kunde, hade inget direkt planerat idag ändå.
Inte mer än att Christian och Sandra kommer ikväll!

Efter en stund fick jag ett till, kan du komma 14.00 eller 15.00?
Tänkte efter och svarade, 14.00 blir ta.

När jag kom hem hade jag en timma på mig att fixa saker, och jag fixade de bannemig!
Tvätta, hänga upp tvätt, dammsuga hela nedervåningen,damma,ta ut diskmaskinen, sätta in disk, duschat och gjort mat.
Inte dåligt va?

Men nu har jag precis ätit upp min goa lax sallad så nu är de bäst att göra mig i ordning, om 20 min är det jobb time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela