johannanataliegrimbeck

Lättnad

Publicerad 2012-04-25 22:51:57 i Allmänt,

Har haft ångest idag.
Har inte riktigt vetat hur jag skulle ta tag i saker, hur eller på vilket sätt ja skulle lösa de, om jag skulle de osv. Panik!

Men tillslut så blev de som de blev.
De känns bra men samtidigt jätte tråkigt.

Jag har fått 100 % anställning på sjukhuset, på stroke avdelningen där jag nu har min sista praktik dag imorgon.
Jag visste inte hur jag skulle göra med mitt jobb som jag redan har.
Men tyvärr så jobbar jag bara där till juni nu, sen är de sjukhuset för hela slanten
Känns bra men tråkigt att lämna all underbar personal som jag har vid sidan om mig.
Tur att jag har världens bästa chef, och Susanne och Helena är världens bästa som förstod så bra och var glad för min skull!

Det kommer bli mycket jobb i sommar.
Men jag behöver de!
Nu mår jag bra.

Nu ska jag sova.
Upp 06.00, sista dagen imorgon. Har bakat anmanas paj som vi ska smaska på allesammans :)


Saknar dig tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela