johannanataliegrimbeck

Långfredagen

Publicerad 2012-04-06 14:12:11 i Allmänt,

Haft en mysig natt med mina kära vänner i sängen,lite trångt men va tusan! Jag och Emla sov i mitten så för oss var de lugnt.

Alla vaknade av ett samtal. Ingen kunde somna efter de. Utan vi låg bara i sängen och tog de lugnt, innan min mobil ringde igen.
Min bror behövde skjuts till jobbet (Kungsbacka?!) och ja vad gör man inte?

Jag och Emla hämtade han i stan, körde till Kungsbacka och sedan hem.
Inte riktigt vad jag hade planerat göra på morgonen, men så kan de bli när man har en slarver till bror.

Är sjukt rastlös, men orkar inte heller göra någonting.
Ikväll fyller Jonas 24 så vi ska till honom!

Men nu promenad med Emelie och Blixten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela