johannanataliegrimbeck

Good day

Publicerad 2012-04-26 22:59:52 i Allmänt,

En bra sista dag på praktiken.
De tyckte om pajen också, tur de!
Kändes konstigt när man sa " vi ses till sommaren" fast så är de ju, de gör vi ju men då är jag inte elev, utan anställd.

Jag och Linnea åkte hem till Jerry.
Och där spenderade jag min kväll kan man säga.
Med 2 andra trevliga pojkar också.
En fika på stan hann vi också med, jag och pojk gänget!

Fick sedan skjuts till Totte.
Han fyller år idag, så vi överraskade han när han kom hem från jobbet, familjen plus Oscar.
God mat och efterrätt.

Ligger nu i sängen. Ledig imorgon. Sköööönt.
Ska till gekås med mamma och träffa Karin Thyrstedt, myspys!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela