johannanataliegrimbeck

Glad tjej!

Publicerad 2012-04-19 17:02:45 i Allmänt,

Sitter och väntar på att mamma kommer hem med bilen så jag kan ta den.

Ska in till stan, springa distans med Timsan och senare ikväll ska vi och Madde laga mat ihop och ta de lugnt.
Jag stannar där över natten också, så slipper jag åka fram och tillbaka, börjar ju ändå sju imorgon.
Vilken myskväll vi kommer få!

Idag var min lärare på sjukhuset och pratade med mig och min handledare.
Kändes skönt när Pia pratade så bra om mig, och ännu bättre att chefen vill prata med mig om jobb till sommaren, de går bra nu.

16 dagar till Spanien
29 dagar till Stockholm
39 dagar till Napa
52 dagar till balen
55 dagar till STUDENTEN!!!

Hur underbart är de inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela