johannanataliegrimbeck

Generös påskhare minsann!

Publicerad 2012-04-07 11:33:13 i Allmänt,

Jag har inte ätit godis på över en månad.
Och har faktiskt inte ens varit sugen på de, jag menar..är de någon som är en godis gris så är de jag.
Så egentligen fattar jag inte att jag fixat de, men de har jag.

Men idag är det ju påskafton.
De är ju en tradition att leta efter äggen i trädgården, så är de bara.
Och jag fick ett väldigt litet ägg med några få godisar, ett päron och en hundralapp.
Medan syskonen fick ett Bamse ägg fullt med godis i!
Snäll hare som tänkte på päronet, inte dåligt ;)

Nu blir det jobb. En kort dag. 12.00-16.00.

Ser fram emot kvällen, känner på mig att den kommer bli hur lyckad som helst.
Vill att klockan ska bli mycket så att vi kan dra igång ;)

Glad påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela