johannanataliegrimbeck

Galen kväll

Publicerad 2012-04-08 14:44:41 i Allmänt,

Okej vilken kväll,natt,morgon.

Hade riktigt roligt hos Adam igår, alla var taggade och vi hade det riktigt trevligt.
Sedan blev de Oscars, galet med folk. Massa som inte kom in pga de, vilket var tråkigt.
Träffade en vän som jag inte träffat på länge. Som jag i princip spenderade hela kvällen med, kändes bra.
Fick stå ute i kylan länge så att jag fick hem min kära kamrat också, sjukt kallt men jag behövdes där.

Mikaela råkade tappa min lapp till garderoben, vilket ledde till att jag fick vänta till ALLA på oscars hade tagit deras saker. Tog rätt lång tid.
Skulle sedan möta upp Elin en bit bort.
Fick följe av L, slapp gå själv mitt i natten,tacksam för de.
Vi hamnade på efterfest, men ville mest hem. Så efter många om och men fick vi tag på en taxi.
05.15 lång vi i sängen, hur skönt som helst.

Men är så fruktansvärt trött.
Åt pannkakor imorse hos min sambo, jossan kom också förbi och åt.
Nu har vi kollat på barn filmer när vi var små, som vi skrattat.

Nu blir de jobb. Så där pepp. Men, de ska nog gå. Jag och Maja fixar de mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela