johannanataliegrimbeck

Bästa Emla

Publicerad 2012-04-09 23:48:59 i Allmänt,

Skrev imorse att de skulle bli en lång dag,jag hade rätt.

Att få upp 05.30 kommer troligtvis aldrig bli men grej.
Men när man väl sitter i bilen känns de helt okej, och när jag väl gjort mig i ordning på sjukhuset så känns de ännu bättre.
Så okej, de är fruktansvärt när klockan ringer, men får tänka att de lönar sig.

Gick bra på sjukis iaf, gott. Fick sluta tidigare idag med, gillas!

Kom hem, somnade i soffan med mamma i knät, mysigt.

Har spenderat kvällen hos Emla i hennes bamse säng.
Gjorde det vi är bäst på, prata,prata prata, prata, fundera, fundera, fundera tillsammans. Och naturligtvis var våra skönheter Ben och Jerry med oss i sängen med, de sviker oss aldrig.
Kunde inte avslutat kvällen bättre!

Imorgon är jag ledig,skönt.

"A strong girl is someone who can cry themeselves to sleep at night and wake up with a smile on their face"
Jag älskar dig Emla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela