johannanataliegrimbeck

10 april

Publicerad 2012-04-10 18:37:50 i Allmänt,

Keligare dag får man leta efter.
Fy sjutton!

Sov länge med Blixten, de behövde jag/vi.

Låg sedan i soffan, kollade på tvn en stund innan jag istället satt och kollade på resa till Spanien.
Lite mer lockade..
Vill bort nu.

Emla kom en stund, vi gick en runda innan jag skulle till tandläkaren.
Sedan har vi suttit hos mig, kollat gamla filmer från när jag var liten + filmerna från Thailand, blev inte alls sugen på att åka tillbaka..

Nu lagar jag sådan sjukt god mat till familjen.

Längtar efter sol,värme,långpromenaderna vid strandkanten,att bli brun,lugnet och allt annat mysigt. Skulle kunna åka iväg på en gång.
Bild från Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela