johannanataliegrimbeck

30 September

Publicerad 2011-09-30 16:03:35 i Allmänt,

Jag blir så trött. Varför får jag inte vara frisk? varför ska det komma tillbaka. Det förstörde allt. Hela veckan men framför allt helgen. Inget blev som jag planerat.

Känner mig bättre än idag ialf. Känns det inte bra imorgon ska jag ringa farbror doktorn så får han skriva ut något starkt preparat så att jag blir av med skiten.

Har varit en duktig tjej idag trots att jag är lite sjukis. Dammat och dammsugat huset. Ibland kan jag vara ett litet kap, men bara ibland!

Nu ska jag gå ut med min hund i höst vädret. Tror jag ska möta upp Elin vid bussen. Så får hon följa med mig hem och göra mig extra frisk.
Imorgon åker hon till Spanien. Inte okej! inte utan mig.

Vill med ha sol och värme. Kikar på resor varje dag och jag blir helt tokig,vill åka nu med en gång! Snart åker halva klassen till Elsavador. Varför sökte inte jag? dumt gjort. Fast tre veckor, det är lång tid. Kanske lika bra och vara hemma ändå.
Hoppas att jag och du åker snart!

Kvällen skulle egentligen spenderas med min fina. Men blev inte riktigt så. Utan blir "hejdå mys" med världens bästa vän istället. Inte dumt det heller egentligen.
Hoppas jag kan mysa med min fina imorgon istället. Hoppas! Behöver det.

Ha en trevlig fredagskväll!



- ingen är som du

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela