johannanataliegrimbeck

27 September

Publicerad 2011-09-27 17:25:10 i Allmänt,

Det var inte igår. Inte förra veckan heller nästan.

Norrköping var mysigt. Som alltid! båt,skärgården,kubb,god mat,film,natt-fiske,shopping = kort sammanfattning. Tycker om er mina små troll.

Vardagarna går så otroligt fort och det är så skönt. Men lite läskigt ändå.
Studentmössan är beställd. Snart är det våran tur!

I fredags var jag ledig, jag,mamma och pappa åkte till Danmark tidigt på morgonen. Kollade cykel. Umgicks med vänner som man inte träffat på länge.
Mina små junisar som körde och U-23!
Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt - den blev bättre.
Tivoli med mina junisar. Mycket skratt,skrik och busigheter. Behövde det!
Inte mycket sömn, en trött men lycklig Hannis vaknde upp på hotellet.

Lördag = ännu mer cykling. Somnade klockan sju på kvällen - sov till 8 på morgonen dagen därpå.
Söndag= utvilad tjej. Galet mycket folk på VM. Sjuk stämning och ah, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Otroligt kul ialf.
Helgen var med andra ord perfekt!

Studeiedag igår. Shopping med Lisa. Blev en väska och ett par Hunter stövlar. Kul för mig men inte för plånboken. Mysig dag. Innebandy på kvällen, skön känsla - äntligen. Linnea kom på kvällen,vi pluggade och somnade sedan bredvid varandra.

Idag började jag och My med vårat p100. Det kommer bli så galet,fruktansvärt roligt. Jag ska köra cross. Tro det eller ej. Och det gick bra med. Varken My eller jag fattade hur det gick till.
Det är mycket mer än att jag ska lära mig köra med naturligtvis. Men det är det praktiska. Slutligen ska jag köra på en riktig motorcross bana här i Varberg. Med klassen som kollar.
Det här kommer bli såå bra!

Nu ska jag ut och springa. Lite lugnt. Har ont i halsen. Men ska försöka få ur skiten i kroppen genom att svettas lite och ta i.


Från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela