johannanataliegrimbeck

13 September

Publicerad 2011-09-13 16:47:48 i Allmänt,

Johanna Grimbeck var en sådan trött tjej imorse så jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde 6.45.
Men efter morgon duschen piggnade jag till lite grann.

Jag och Jossan sa till varandra att idag är det en riktig " gå i mysbyxor - dag " men riktigt så blev det inte. Vädret är inte det roligaste precis, man blåser ju i princip iväg så fort man går utanför dörren känns det som. Och kallt dessutom.

Adam hämtade mig, vi hämtade Joel och åkte sedan mot skolan. Omvårdnad,miljöteknik och historia var lektionerna för idag. Helt okej dag ändå!

Adam och Bäck följde med mig hem, vi låg bara och slappade i soffan och kikade på tv. Inte allt för jobbigt! Har hunnit vara i tvättstugan också, duktigt.

Nu ska jag försöka locka håret på mig själv för ikväll är det kalas hos Morfar för det är hans dag idag ♥

Längtar till helgen. Fast att det inte blev som jag tänkt mig. Så blir den bra ändå. Missar dock nollningen, det känns surt men så äre. Får ju umgås med världens bästa kolmårdstroll!

Och nästa helg blir inte fy skam heller. VM i Köpenhamn.
Och jag blev en glad Hannis när jag såg att jag är ledig på måndagen där efter!

Ha en trevlig kväll!


- För att du alltid har varit speciell för mig. Trots distansen så vet vi vart vi har varandra. Jag älskar dig Jenny Rissveds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela