johannanataliegrimbeck

depp.

Publicerad 2011-10-31 22:08:59 i Allmänt,

depp är det bästa ordet just nu. är så less. men ändå inte, för tycker mer synd om människorna som väntat på denna kväll i över ett år och flera månader. men ändå. det suger.

inom 48 timmar får vi reda på om det blir en ny konsert eller om vi får pengar tillbaka.

det kändes knäppt att stå i kön och alla var glada, laddade och helt plötsligt kommer dom ut med en lapp " konserten är inställd pga av sjukdom".

hur som helst. kommer i säng tidigare,kan packa klart och vara pigg när jag ska gå upp 06.00 för att ta bussen 07.00 in till stan. körlektion 07.50-08.30. Plugga faser för att sedan sätta mig på tåget som går 10.05 mot Jönköping.

mitt lov kommer spenderas där och det ska bli mysigt. han kommer nog få mig bli glad igen.

godnatt från en ledsen Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela