johannanataliegrimbeck

6 Oktober

Publicerad 2011-10-06 17:13:21 i Allmänt,

Kortet blev inte bra. Jag ser inte klok ut, ärligt! Hemsk bild. Inte kul. 

Var och simmade i håsten innan med. Lite fys,livräddning och sånt där kul med kläder på.
Mjukisbyxor och t-shirt. Shit vad tungt det blir!

Har hunint varit hos tandläkaren också, dom gillar jag ej. Handlade även påvägen hem!

Resten av kvällen kommer spenderas i soffan med sjukvårds boken i handen. Så att det går bra imorgon och att jag kan åka iväg med gott samvete.
Fast måste köra bil också, på måndag har jag en jobbig lektion nämligen.. kl 07.50, jippie!

Nej, dags att ta tag i plugget jag kommer tyvärr inte undan!


Vackert..verkligen!

Kommentarer

Postat av: Fire

Publicerad 2011-10-06 18:03:22

Ni kan få komma hem till mig och släcka min eld...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela