johannanataliegrimbeck

6 Oktober

Publicerad 2011-10-06 22:19:05 i Allmänt,

Nu kryper jag ner i sängen!
Idrotten är inställd imorgon, dvs bara prov 11.30. Får dock ta 10.30 bussen.
Efter provet ska jag åka tåg. I 3h och 40 min.

Imorgon kväll blir det mys med Linnea. Fast inte på hemmaplan. Knasigt. Undra vad vi ska hitta på? inspektera lite kanske? gå kvälls promenad? gå lite vilse och sådant skoj?typiskt oss känns det som isf. 
Eller bara ligga i soffan och kika film? för att sedan krypa ner jämte något mysigt och bra.

På lördag får vi se vad som händer. Hockey? vem vet.

Söndagskvällen är bokad till min bästa vän Elin som äntligen kommer hem från Spanien. Det är en sak som är säker!

Ha en bra helg alla, det ska nämligen jag ha.


En oförglömlig dag,kväll,natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela